برگزاری هم اندیشی 'عبا و عمامه تزویر و ریا' در تفسیر شریفه «الَذین هُم یُرآئون و یمنعون الماعوُن»



“کمپین تفکیک میان “چاه پرستی” و اسلام” در نظر دارد تا اقدام به برگزاری هم اندیشی بین المللی “عبا و عمامه تزویر وریا” در تفسیر شریفه “الذین هم یرائون و یمنعون الماعون” بنماید.

در این جشنواره به بررسی و نقد “فرقه چاه پرست نفوذی در دستگاه حاکمه” با خط مشی قانون گریز -که خطوط قرمز را دررعایت حق الناس و حق الله زیرپانهاده، و به نام دین مبین اسلام جیب گشادخودرا با “صندوق بیت المال” یکی انگاشته، و مردم بیچاره را در ورطه فقر و بیکاری و آوارگی و خیابان خوابی رها کرده، قبرستان ها و زندانها را از آزادیخواهان انباشته، آسمان میهن را غرق در غبارِ خفقان نموده و سراسر زمین های زایا و شکوف و دایر دیروز را امروز به کویرهای بایر و سترون و میرا تبدیل کرده”… پرداخته میشود.

در این همایش همچنین به رابطه میان هشدار آیت الله سیدروح الله الموسوی المصطفوی الخمینی المتخلص به الهندی در “مانیفست مشهور به منشور روحانیت” درباره اصل اصولی “اذا فَسَدَالعالِم، فَسَدَ العالَم” – صادره در سوم اسفندماه 1367- با هوایِ متعفن و آلوده ای که فضای روابط انسانی را درجامعه محنت زده ایران این زمان فراگرفته بحث و بررسی صورت خواهد گرفت.

در این جشنواره به بررسی و نقد “فرقه چاه پرست نفوذی در دستگاه حاکمه” که پیرو “آئین کفرآمیز چاه پرستی و امامزاده سیارگردانی” است، و به طرز خیانت آمیز با حیله و خدعه به تخطئه و تخریب جایگاه راستین عالمان دین – آیت الله العظمی محمدرضا نکونام خَلَصّهُ الله مِنَ المَخالِیبِ الجبابره- ، آیت الله العظمی حسینعلی نجف آبادی منتظری رضوان الله علیه- و عموم شاگردان و رادمردان و رادزنان رهرو راه این جوانمردان پرداخته میشود.

برگزار کنندگان این همایش عظیم بین المللی از صاحبان رای و نظر و اندیشه در این خصوص درخواست ارسال مقاله های تحقیقی و علمی دارند.

موضوعات مطروحه به شرح زیرند:


1) تفاوت ولایت در آئین چاه پرستی با تعالیم نورانی قرآن مجید


2) انکار خاتمیت در آئین چاه پرستی، و مرتبط ساختن امام دوازدهم (ع) با یک چاه خشک و خالی بی شناسنامه بوادٍ غیر ذی زرع به منظور منعطف نمودن وجهه توجه شیعیان بلکه عموم مسلمانان از کعبه – قبله واحده عالم اسلام- به “بئر معطلة”


3) کاریکاتوریزه کردن مفهوم هدایت و مهدویت در آئین چاه پرستی


4) معاد یا فرجام شناسی در آئین چاه پرستی و تفاوت آن با تعالیم نورانی قرآن مجید


5) تقلیل تعالیم “مدنی” قرآن مجید توسط “فرقه چاه پرست نفوذی در دستگاه حاکمه” به مباحث روبنایی امثال حجاب و ستیزه با کنسرت و غیره

6) دیدگاه معصومین علیهم السلام پیرامون پیروانِ دنیاپرست و چپاولگر امثال اعضایِ “فرقه چاه پرست نفوذی در دستگاه حاکمه”

7) رویکرد سیاسی“فرقه چاه پرست نفوذی در دستگاه حاکمه”قبل و بعد از انقلاب ضد سلطنتی


8) چاه پرستی یا بت پرستی در عصر مدرن

9) ریشه یابی عوامل تشکیل و گسترش مساجدِ ضرار در ایران توسط“فرقه چاه پرست نفوذی در دستگاه حاکمه”

10) شریعت گریزی“فرقه چاه پرست نفوذی در دستگاه حاکمه”و تغییر مناط ارزیابی اصول . بی اعتبار ساختن ارزشهای اخلاقی مشتمل بر افتخار بَیِّن به قتل عام دهها هزار زندانی درزندان، تبدیل “مرکز تعالیم قرآنی در خراسان رضوی و مشهد ثامن الائمه علیه السلام” به محل ارتکاب اعمال ضداخلاق و قبیح از قبیل لواط و سایر مفاسد، تبدیل قوه قضائیه به “بازار دزدان” برای بالاکشیدن “حقوق الناس” زیر نام “اموال بلاصاحب”، ترویج دروغ و بهتان و افتراء و فحشاءِ سازمان دهی شده و سامان یافته حکومتی، بردن و خوردن حقوق شهروندان و طلبکاری از آنان، تخریب حیثیت انسانی شهروندان، تخریب بنیان خانواده ها با محکوم ساختن اولیاء کودکان خردسال به اعدام یا زندانهای طویل المدت


11) تقابل “فرقه چاه پرست نفوذی در دستگاه حاکمه”با اهل بیت علیهم السلام

12) انحرافات اخلاقی در “فرقه چاه پرست نفوذی در دستگاه حاکمه”

13) جایگاه شیطان در“فرقه چاه پرست نفوذی در دستگاه حاکمه”(تقدیس ابلیس با براه انداختن سایتهایی مانند “مصاف”) و هموار کردن راه بر خیال و مالیخولیا و جن زدگی و جن گرایی و جن پرستی


14) رسوخ دادن اندیشه‌های فرقه‌ای در کتب درسی (به عنوان مباحث دانشگاهی و پیش دانشگاهی)توسط“فرقه چاه پرست نفوذی در دستگاه حاکمه”

15) نقش بصیرت انقلابی در شناخت“فرقه چاه پرست نفوذی در دستگاه حاکمه”، و تفکیک اصحاب این فرقه از عالمان حقیقی مانند آیت الله مجاهد شیخ محمدرضانکونام


16) بررسی مکانیسم عملکرد“فرقه چاه پرست نفوذی در دستگاه حاکمه”برای به موزه فرستادن آیت الله العظمی سیدروح الله الموسوی المصطفوی الخمینی المتخلص به “الهندی” و پشت گوش انداختن “منشور روحانیت” منتشره در سوم اسفندماه 1367 خورشیدی


17) داشتن بصیرت اسلامی برای تشخیص میان “فرقه چاه پرست نفوذی در دستگاه حاکمه”ملبس به کسوت اهل حوزه – که به گفته آیت الله العظمی سیدروح الله الموسوی المصطفوی الخمینی المتخلص به “الهندی” بوی تعفنشان دماغ عالمی را آزرده میسازد- و عالمان حقیقی اسلام که در سنگر دفاع از اصول تعالیم نورانی قرآن مجید ایستاده و یجاهدون باموالهم و انفسهم فی سبیل الله و لا یخافون لومة لائم

پذیرش آثار فرهنگی، پژوهشی و رسانه‌ای:

1-فیلم، مستند، کلیپ

2-کتاب صوتی، اجرا و کارشناسی تلویزیونی

3-سایت، وبلاگ و شبکه‌های اجتماعی

4-نرم‌افزار و اپلیکیشن، مجله (چاپی و الکترونیکی)

5-کتاب، پایان نامه، احیاء کتب قدیمی و …

تمدید مهلت ارسال آثار تا 3 اسفند 1395سالروز صدور منشور روحانیت به قلم آیت الله العظمی سیدروح الله الموسوی المصطفوی الخمینی المتخلص به “الهندی”.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر