جاسوسهای داعش به صورت یک فرقه نفوذی در قرارگاه ثارالله نقب زده واداره فرق وادیان راتسخیرکرده اند

جاسوسهای تکفیری داعشی که با دغلبازیهای خاص خودشان در قرارگاه ثارالله نفوذ کرده و با سوء استفاده از چترامنیتی آن به تفرقه پراکنی و تهمت زنی و افترا گستری مشغولند،  بقایای سربازان سعیدامامی هستند که در زیر سمّ ستوران خود میراث آمام خمینی بنیانگذار نظام برامده از انقلاب را لگدمال میکنند.

این چپاولگران تکفیری بیت المال با پررویی میخواهند اندراس خود را پس از افشاگریهای توفنده و کوبنده مسلمانان راستینی - که آیت الله سیدروح الله امام خمینی درحقشان امان نامه جامع الاطراف صادر فرمود- بپوشانند. زوزه های وحش که از حلقومهایشان سکوت را میشکند، همان همهمه هایِ آمیخته از تذبذب و فلاکت و نفیرهایِ نکبت و اضطرار است. اما  دزدان بیت المال و خائنان جاسوس و نفوذیهای تکفیری  که در محافل شیطانپرستی در حلقه منقل و وافور گِرد می آیند و دود و دم به راه میندازند، شبانه روز در تلاش نافرجامند تا سایه هایِ اوهامِ خود را تبدیل به پرده واقعیات عریان نمایند. این عفاریت قصه های هزار و یک شب، ابتدا تمام فضای پستوهای عنکبوت بسته تجمعاتشان را با پارچه های ضخیم سیاه میپوشانند، چرا که از آب و آئینه در هراسند. به این دلیل که آب و آئینه، کراهت چهره های خبیث عفاریت را در برابر چشمان عیبجویشان قرار میدهد. یعرف المجرمون بسیماهم فیوخذ بالنواصی و الاقدام. 


جاسوس فرانسوی که با قطبیت نورعلی تابنده به مرحله ماذونی رسید+سند

به روز شده در: ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵ پنجشنبه ۱۰ تیر

این موضوع نشان از حساسیت ویژه اقطاب تصوف فرقه ای قدیم در طی کردن مراحل به ظاهر عرفانی و جایگاه ساختگی آن دارد که امروزه با توجه به رویکرد صد در صد سیاسی صوفیه از بین رفته است.

به گزارش فرقه نیوز ؛ مرحله فقر در فرقه صوفیه گنابادیه یکی از مراحلی است که طالب بعد از تشرف و دستگیری به آن می رسد و رسما یکی از اعضای فعال تصوف فرقه ای می شود تا در صورت انتصاب به یکی از بزرگان فرقه [1] یا فعالیت و هدایت فقرا در اغتشاشات و تجمعات غیرقانونی و سیاه نمایی فضای داخلی کشور وی را یک پله بالاتر ببرد، این در حالیست که منابع تصوف فرقه ای بیان کرده اند که ملاسلطان گنابادی بعد از فوت میرزامحمد صادق، قریب ده سال کسی را برای ماذونی و دستگیری مشخص نکرد و بعد از اصرار اطرافیان بیان می کند بعد از مرگ میرزا صادقی کسی را برای این مقام لایق نمی بینم. میرزا محمد صادق نمازی شیرازی اولین ماذون فرقه صوفیه گنابادیه بود که بعد از مرگ حاج محمد کاظم (سعادت علیشاه اصفهانی) به گناباد رفت و با ملاسلطان گنابادی بیعت کرد[2] و در هفتم جمادی الثانی 1293 قمری اجازه اوراد و اذکار یافت[3]. این موضوع نشان از حساسیت ویژه اقطاب تصوف فرقه ای قدیم در طی کردن مراحل به ظاهر عرفانی و جایگاه ساختگی آن دارد که امروزه با توجه به رویکرد صد در صد سیاسی صوفیه از بین رفته است.

طبق روال عادی تصوف فرقه ای، هرگاه فقرا موفق شوند در شهر یا روستایی مجالس فقری هفتگی برگزار کنند بعد از مدتی برای استحکام و آموزش اولیه مرید و مریدبازی شخص مجلس دار یا شخص دیگری از طرف قطب به عنوان ماذون معرفی می شود، به همین خاطر مهمترین علت معرفی ماذون برگزاری نماز جماعت در مکان جلسات هفتگی فقری است و این اجازه به دو صورت کتبی یا شفاهی صورت می گیرد که با قطبیت نورعلی تابنده اجازه موقت و محدود زمانی و مکانی[4] هم به آن اضافه شد تا فقرا با خیال راحت به رویکرد سیاسی خود ادامه دهند.

رویکرد سیاسی و خاص نورعلی تابنده موجب شد تا افرادی همانند مصطفی آزمایش ره صد ساله را یک شبه طی کنند و حکم ماذونی دریافت کنند. دریافت حکم ماذونی این جاسوس فرانسوی در حالی اوایل قطبیت نورعلی تابنده صادر شد که وی سرسپردگی خود را در فرانسه به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده بود و در سفر این قطب سیاسی به پاریس به مرحله ماذونی رسید[5]

صدور حکم ماذونی این جاسوس فرانسوی در حالی صادر شد که هیچ مجلس فقری در پاریس برگزار نمی شد و اکنون هم بعد از گذشت 18 سال هنوز مجلسی در پاریس برگزار نشده است و اتاقی به ابعاد 4در6خانقاه این ماذون سیاسی شده و یک لب تاب و رایانه شرکت کنندگان مجلس تصوف سیاسی وی هستند تا نقش اساسی وی در مصاحبه با رسانه های معاند در سیاه نمایی فضای داخلی مشخص شود.

بررسی صدور حکم ماذونی این جاسوس فرانسوی در مکانی که هیچ مجلسی برگزار نمی شود این سوال را در ذهن هر جوینده حقیقت طلبی نقش می بندد که طبق چه اصول و قاعده ای حکم ماذونی وی صادر شده است؟ مگر غیر این است که امروزه رسانه های معاند با اقتدا به این ماذون سیاسی در حال برگزاری و خط دهی عرفان سیاسی صوفیه هستند تا با تضعیف اسلام ناب محمدی نقشه شوم خود را اجرا کنند!



[1] صدور حکم ماذونی و شیخی برای فرزندان شیوخ قدیمی در کوتاه ترین زمان ممکن نشان از موروثی بودن ماذونی و شیخیت در این فرقه سیاسی دارد





[2] طرائق الحقایق،جلد سوم،صفحه 542





[3] نابغه علم و عرفان،صفحه 389





[4] بیانیه نورعلی تابنده مورخ پنجم جمادی الاولی 1431 برابر با 31 فروردین 1389



[5] اجازه نامه نورعلی تابنده مورخ 2 آذر1377،فرانسه،پاریس

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر