حملات جدید به ساحت آیت الله العظمی سیدروح الله خمینی در سایتهای تکفیری "اداره فرق و ادیان"

مدتی است که آخوندی موسوم به "محمودعلوی" در کسوت " وزیر تحمیلی وزارت اطلاعات و امنیت نظام "با امضای جعلی و در عین حال مضحکِ"سجّاد تنها" !!! فرافکنی میکند و ابلهانه ترین مقالات را برعلیه میراث معنوی آیت الله سیدروح الله الموسوی المصطفوی الخمینی المتخلص به "هندی" قلمی نموده و در چهارچوب سایتهای تکفیری بیچارهء متعلق به اداره تکفیری فرق و ادیان از قبیل سایت تکفیری تفرقه افکن فرقه نیوز و سایت تکفیری فنر دررفته ادیان نیوز منتشر مینماید.

این مجموعه مقالات ابلهانه که درراستای خط مشی "خمینی زدایانه" و"تحریف آیت الله العظمی خمینی"قلمی میشوند، طریقت فقر و درویشی و مکتب تصوف و عرفان اسلامی را از سر بیسوادی و گمراهی و بی اطلاعی از تاریخ به "کلیسای صوفیه"!!! تعبیر کرده و با برچسب رنگ و رو باخته و زنگ زدهء "التقاطی"!!! از آن نام میبرند و به این ترتیب آیت الله العظمی سیدروح الله الموسوی المصطفوی الخمینی المتخلص به "هندی" بنیانگذار انقلاب اسلامی را متهم به "التقاطی بودن" و "بودایی بودن" و "کلیسایی بودن" و "تثلیثی بودن" و "توحیدی نبودن" مینمایند. نویسنده خام خِرَدِ این اباطیل در نظر نمیگیرد که با وجود "امان نامهء جامع الاطراف"ِ آیت الله سیدروح الله الموسوسی الخمینی مورخ 1360 که درآن از قطب طریقت نعمت اللهی سلطانعلیشاهی گنابادی به عنوان "جناب رئیس الفقرا آقای سلطانحسین تابنده گنابادی " یادمیکند و هرگونه بیحرمتی نسبت به شخص ایشان و همگی پیروان ایشان را حرام شرعی و جرم قانونی و موجب مجازات میداند، هرگونه توهین و اهانت نسبت به ساحت طریقت فقر و درویشی و مکتب تصوف و عرفان اسلامی، دلیل بارز و بی بدیل بر ضد انقلابی بودن نویسنده ای است که آن مطالب را مینویسد و دلیل معاندت ضد انقلابیِ آن "نهاد ضد امنیتی پشت پرده ای" است که برای صاحب نگون بختِ چنین قلم مسمومی حاشیهء امن فراهم می آورد.

اختصاصی/ نقش آیین بودا در مراسم کلیسای نوین صوفیه

بعد از بررسی و تحقیق در نقش بودا و آیین وی در اتفاق اخیر کلیسای نوین صوفیه به این نتیجه می‌رسیم که شباهت عجیب این دو گروه در اجرای مراسم آیین اعتراف گناه و بخشش آن توسط قطب و راهب ارشد امری غیرقابل انکار است به نحوی که مهر اثبات بر التقاطی بودن عرفان ساختگی این فرقه می‌باشد.


به گزارش ادیان نیوز، چندی قبل در کلیسای نوین صوفیه یا‌‌ همان مددکاری رضا یکی از مسئولین مددکاری با شفیع قرار دادن اقطاب قبل، از نورعلی تابنده تقاضای بخشش گناهان فقرا کرد! (کلیک کنید: از اجابت دعا تا بخشش گناه در کلسیای نوین صوفیه)

بعد از این اتفاق نادر بر آن شدیم با تحقیق و بررسی به ریشه یابی این موضوع در تصوف بپردازیم زیرا بررسی‌های اولیه نشان از وجود این آیین در مسیحیت و بودا می‌داد ولی هنوز هیچ یک از محققین و پژوهشگران بحث تصوف به وجود و نحوه ورود این آیین انحرافی در صوفیه و وجود آن در فرقه‌های مختلف صوفیه جدید و قدیم اشاره نکرده است.

آنچه که مسلم است صوفیان عارف نما با تشکیل یک مکتب التقاطی فقرا و مریدان را نسبت به امور مختلف بی‌قید و شرط می‌کنند تا از این طریق به جذب افرادی که به بهانه دین داری به دنبال پیاده کردن افکار پلید خود در مقابل سیاست و شریعت هستند بپردازند.

نمونه‌های بارز شریعت پولس در فرقه سیاسی صوفیه عشریه، غسل اسلام و موارد گوناگون دیگر است که ثابت می‌کند فرقه سیاسی صوفیه یک مکتب کاملا التقاطی سیاسی است ولی با این وجود نورعلی تابنده در جواب این ادعا بیان کرد صوفی‌ها اسلام را نگه داشتنه‌اند و نمک ن‌شناسی است که کمک صوفیه را نادیده گرفت و بگوییم تصوف از مسیحیت است (۱)

متاسفانه تا به امروز شباهت عجیب آیین بودا و صوفیه در بحث آیین اعتراف به گناه نادیده گرفته شده است و باید اعتراف کرد بدعت بخشش گناه در ابتدا از آیین بودا الگوبرداری شده است و با ورود صوفیان عارف نما از هند به ایران این امر تحقق یافته است و مسیحیت پولسی هیچ نقشی در آن نداشته است.

اولین شباهت صوفیان عارف نما و بوداییان «آیین اعتراف» است که در هر فرقه به نحوی متفاوت اجرا می‌شود. در بخشی از کتاب سنت بودایی به مجازات بوداییان و بخشش گناه آنان اشاره شده است، این آیین که «پاتیمکهه» نام دارد هر دو هفته یکبار در ایام ماه نو برگزار می‌شود. در این آیین راهب ارشد شروع به قرائت پاتیمکهه می‌نماید تا افرادی که دچار گناه شده‌اند با مراجعه به راهب ارشد به گناهان خود اعتراف کنند تا بخشیده شوند (۲)

صوفیان عارف نما هم با توجه به الگوگیری شدید از بودا آیین اعتراف خود را (ماجرا) نامگذاری کردند تا با اعتراف گناهان خود، توسط پیر و مرشد بخشیده شوند، گفری فلاد هم برای توجیه شباهت‌ها و التقاطی بودن این امر بیان می‌کند که همواره سنت‌های که در مجاورت هم بوده‌اند از تاثیرگزاری و تاثیرپذیری فوق العاده‌ای نسبت به هم برخوردار بودند و این امر به طور طبیعی در آیین‌های التقاطی همانند تصوف و بودا قابل مشاهده است (۳)

نکته آخر اینکه بودائیان اعتقاد دارند تعالیم بودا والا‌ترین حق و مکتب وی بهترین مکتب ارائه شده می‌باشد و جالب آن است که نورعلی تابنده هم اعتقاد دارد اقطاب و فقرای فرقه سیاسی صوفیه بهترین امت پیامبر (ص) هستند (۴) و این در حالیست که التقاطی بودن این دو گروه امری غیر قابل انکار است به نحوی که حتی ابوریحان بیرونی هم به شباهت صوفیه و التقاطی بودن آن با آیین هند پرداخته است (۵) / سجاد تنها

----------------------------------------------
پی نوشت:

۱-سخنرانی نورعلی تابنده مورخ۳ اسفند ۱۳۸۷
۲-سنت بودایی، صفحه۱۸۴، علی اصغر طهرانی
۳-استیس، و. ت، عرفان جدیدجلد اول، صفحه۹۷
۴-سخنرانی نورعلی تابنده مورخ۲۷ فروردین۱۳۸۸
۵-رجوع شود به ماللهند صفحه۲۰۶ به کوشش علی صفا


مطالب مرتبط : 









هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر