پاسخ هموطنان آزاده به اراجیف تکراری اراذل "اداره ادیان و فرق"

اراذال و اوباش تکفیری بیچاره وبیسواد و شیاد "اداره فرق و ادیان " دستگاه های جورواجور اطلاعاتی، پیرو مکتب و مذهب و مسلک نوظهوری به نام "واس ماس"هستند! کارشان بالاکشیدن بیت المال و هزینه کردن حق الناس برای چپاول حقوق مردم مستضعف و محروم از راه جنگلخواری و کوه خواری و زمین خواری و دریاخواری و خلاصه ملاخور کردن ایران و جهان است! برای پیشبرد این هدف شیطانی هم راهکاری جز پرونده سازیهای تکفیری و برچسب زنیهای تکفیری و پروپاگانداهای تکفیریندارند. اما بقدری رسوا شده اند که طشت بی آبرویی شان از پشت هفت فلک به زمین خورده و بانگ واویلای آن گوش نُه آسمان را کر  کرده. اینجاست که دربرابر شیادیهای پوشالی و نیرنگهای توخالی اراذل و اوباش بیچاره فلک زدهء تکفیری جمع شده در به اصطلاح "اداره ادیان و فرق" وزارت اطلاعات و سایر دستگاه های موازی اطلاعاتی- که همه از سر تا قدم دشمن تصوف و عرفان صوفیانهء آیت الله العظمی سیدروح الله الموسوی المصطفوی الخمینی المتخلص به "هندی" هستند- مسلمانان چهار گوشه جهان پوزخندمیزنند.
البته وقتی نوچه های تکفیری بیچاره بیسواد و مغزشویی شده " اداره ادیان و فرق" وزارت اطلاعات و دستگاه های موازی اطلاعاتی  درمکتب دامپزشکهایی !! مثل حسین فریدونی ها "درس ایدئولوژیک" خوانده و کلاسهای" سیاسی - عقیدتی" گذرانده باشند، نتیجه ای بهتر از این که هست عاید "اداره ادیان و فرق" ورشکسته وزارت اطلاعات نمیشود! اینجاست که هموطنانمان به گردانندگان بیخرد و نکبت زده و تکفیری "اداره ادیان و فرق" وزارت اطلاعات و محفلهای بدنام اطلاعاتی - از قول "جمشید بسم الله"!!! میگویند: "هو تو تو! مالیدی به دوری"!
اراجیف سایتهای تکفیری در ضدیت با پایه های جهان بینی آیت الله العظمی سیدروح الله الموسوی المصطفوی الخمینی المتخلص به هندی -به بهانه معارضه با صوفیه و دراویش- درسطور زیر منعکس شده. ازخوانندگان محترم تقاضا میشود که به فایل صوتی ضمیمه شده توسط سایتهای تکفیری فرقه نیوز و ادیان نیوز حتما گوش بدهند تا ماهیت تکفیری گردانندگان وعوامل اداره فرق و ادیان وزارت اطلاعات و دستگاه های اطلاعاتی موازی بیشتر آشکار گردد!



فرقه  نیوز-بخش صوفیه و دراویش، بعد از ظهور عرفان ناب اسلامی افق جدیدی از سیروسلوک معنوی در جهان هستی ظهور کرد که تمام عرفان‌های یهود و مسیحی و ادیان الهی دیگر را تحت شعاع قرار داد و به حاشیه برد.  ظهور عرفان ناب محمدی با محوریت شریعت، ندا‌ها و خواسته‌های فطری مسلمانان را به نحوی تامین کرد که مورد توجه ادیان الهی دیگر قرار گرفت و آن‌ها را به خود جذب کرد. یکی از ویژگی مهم عرفان ناب اسلامی خطوط قرمز مشخص شده در آن هست. طبق این خطوط تمام مواردی که خارج از مکتب قرآن و سنت و سیره علمی و عملی پیامبراسلام (ص) و خاندان پاک و مطهرش می‌باشد باید از آن خودداری کرد تا سالک پیرو عرفان ناب اسلامی باشد. رونق عرفان ناب اسلامی با سوء استفاده صوفیان عارف نما مواجه شد و کار به جای کشید که با ورود این افراد چهره عرفان خدشه دار شد و نظریات گوناگونی در مورد عرفان توسط علما و پژوهشگران این عرصه به وجود آمد که در اینجا به دو نمونه آن به صورت مختصر اشاره می‌کنیم. گروه اول از عرفان به عنوان مقوله‌ای خارج از محدوده سرزمین‌های اسلامی یاد کردند و با انگیزه دفاع از اسلام به مخالفت با آن پرداختند. عده زیادی از این افراد معتقد بودند عرفان ارائه شده تلفیقی از تفکرات و اعتقادات فرق، ادیان و مذاهب مختلف می‌باشد. بدون شک مخالفت این افراد با اظهار نظرهای صوفیان عارف نما آغاز شد. امری که امروزه متاسفانه در فرقه سیاسی تابنده به وضوح مشاهده می‌شود.گروه دوم از عرفان به عنوان مقوله‌ای درونی و اصیل اسلامی نام بردند و تمام قد از آن دفاع کردند. عرفانی که با محوریت شریعت و بر پایه‌های قرآنی و سنت ناب محمدی شکل گرفت. به دنبال اظهار نظرهای وقیحانه بزرگان فرقه سیاسی تابنده و اظهار نظر اخیر شیخ کرج و بیان عدم الگوگیری فقرای این فرقه از پیامبر اسلام (ص) در عصر حاضر بار دیگر یزرگان این فرقه سیاسی به تخریب چهره عرفان پرداختند.  دعوت به خود شیخ کرجی آن هم با عدم الگوگیری پیامبر (ص) در عصر حاضر لکه ننگیست که بدون شک تا ابد بر پیشانی این فرقه سیاسی باقی خواهد ماند. این اتفاق در حالی رخ داد که طبق منابع اسلامی دعوت صوفیان عارف نما به خود یکی از مهم‌ترین علل انحراف در معقوله عرفان بوده است و  بیان اظهار نظرهای وقیحانه اخیر هم چیزی جز دعوت به خود نبوده و نخواهد بود. زیرا با اظهار نظر جدید شیخ سیاسی کرج فقرای این فرقه باید فقط ایشان را الگو قرار دهند و پیروی کنند و پیامبر (ص) مخصوص‌‌ همان مردم ۱۴۰۰ سال قبل است.
 منیت و دعوت به خود شیخ سیاسی کرج نشان از سلوک پوشالی صوفیان عارف نما است زیرا یکی از تفاوت‌های مهم عارفان حقیقی و صوفیان عارف نما منیت و خود فروشی است ولی نکته قابل تامل این سخن دوری از الگوگیری پیامبر اسلام(ص) است!  امری که تا کنون در هیچ یک از فرقه های کاذب به صورت علنی رخ نداده است و شیخ سیاسی کرج برای اولین بار قبح شکنی کرد و تفکرات انحرافی خود را به زبان آورد. این مطلب در حالی است که عارفان حقیقی به جای این‌که خود را در نظر مریدان، بزرگ و صاحب مقامات جلوه دهند، با رفتار و گفتار، پیوسته به خدا و اهل بیت علیهم‌السلام دعوت می‌کنند. منیت و خود فروشی، در منش آن‌ها مشاهده نمی‌شود و از شهرت و مقام و توجه مردم، گریزانند.
به گزارش ادیان نیوز، این روزها که نورعلی تابنده به علت کسالت، سخنرانی هایش را محدود کرده است شیوخ این فرقه با اظهار نظرهای جنجالی خود جای خالی قطب را پر کرده اند.
این شیخ سیاسی که این روزها فعالیت خود را در میان فقرای این فرقه تشدید کرده  است با سو استفاده از کسالت قطب فرقه در اظهارنظری وقیحانه گفت: محمد ۱۴۰۰ سال قبل مخصوص مردم‌‌ همان زمان بود!این صحبت شیخ صوفیه در حالی است که خدواند در آیه ۲۱ سوره احزاب می فرماید: لَقَدْ کَانَ لَکُمْ فِی رَسُولِ اللَّهِ أُسْوَةٌ حَسَنَةٌ لِمَن کَانَ یَرْجُوا اللَّهَ وَالْیَوْمَ الْاَّخِرَ وَذَکَرَ اللَّهَ کَثِیرا
اسوه بودن پیامبراکرم (ص) یک تکلیف ثابت و مستمر است و از عـمومیت خطاب آیه نسبت به همه مسلمانان در هر زمان و مکان چنین برداشت می‌شود که شخصیت بی‌نظیر پیامبر محدود به مقطع زمانی یا منطقه خاصی نیست و آن وجـود نـازنـیـن بـرای هـمـه کـس و در همه جا و هر زمان الگوی منحصر به فرد است و این عـمـومیت استثناپذیر نیست.
علامه طباطبایی نیز این آیه را چنین تفسیر می‌کند: معنای آیه این اسـت کـه یـکـی از احـکـام رسـالت رسـول خـدا (ص) و ایمان آوردن شما این است که به او تـاءسـی کـنـید، هم در گفتارش و هم در رفتارش و شما می‌بینید که او در راه خدا چه مشقت‌هایی را تحمل می‌کند! ترکیب ((لقد کان لکم)) علاوه بر تاءکید، بر استقرار و استمرار دلالت دارد و اشاره می‌کند به اینکه اسوه بودن رسول اکرم (ص) یک تکلیف ثابت و مستمر است. واژه ((رسـول اللّه)) بـه طـور مطلق درباره حضرت محمد (ص) به کار رفته که به طور کنایی بر عمومیت رسالت ایشان نسبت به جهانیان دلالت می‌کند.
آیه در سخت‌ترین مقطع رسالت ـ یعنی پیرامون جهاد (آن هم جنگ احزاب که در شرایط بـسـیـار سـخـت انجام شد) نازل شده و این پیام را دارد که اسوه بودن پیامبر (ص) در همه ابعاد و در اوج قرار دارد و به بخشی از شخصیت او محدود نمی‌شود.گفتنی است چندی قبل یوسف مردانی در اظهار نظری عجیب و جنجالی که باعث بروز اختلاف شدید در بین فقرای این فرقه شد پیامبر اکرم(ص) را دلال خطاب کرد.
منبع: فرقه نیوز

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر