مارمولکهای وبلاگ "خرقه پوسیده" در پوشش "فرقه" به تفرقه اندازی های خود ادامه میدهند






ای کاش "خرقه گردانان" و "فرقه سازان" 
بجای کوبیدن بر طبل تفرقه 
دو سه دوره درس اکابر میخواندند


هرکه نامخت از گذشت روزگار    پند ناگیرد زهیچ آموزگار
شکست فاحش جریان خودعمارپندار درس بزرگی برای سرکوبگران فرهنگ زدا است. اما از این تجربه تاریخی بزرگ هنوز سرکوبگران نمیخواهند عبرت و درس بگیرند و مشاهده میکنیم که هنوز هم برهمان طبل پاره شده تفرقه میکوبند 
حالا که وبلاگهای ورشکسته ای امثال "خرقه پوسیده" دچار وقفه زمستانی شده و آرشیو هشت سال فعالیتهای خبیثانه و ضد اسلامی و ضدتشیع و ضد توحیدی شان  یکجا زدوده گشته، کارمندانِ مزدور و مواجب بگیر بی ایمان و "مارمولکهای"چاه پرست به جنب و جوش افتاده و سایت جدیدی به اسم" فرقه نیوز" براه انداخته اند تا  اباطیل نخ نمایِ بیخواننده، اما شوم و تکان دهنده را بازنشخوار نمایند
به این دلیل است که شاهدیم که هرروز که سایت جدیدالظهور - مانند قارچهای بیریشه مردابهای متعفن- و پلشت موسوم به  "فرقه نیوز" توسط مشتی "مارمولک بی ایمانِ اسلام ستیز و ضد قرآن" به روز میشود، مشتی از خرافات از خورجین مزدوری بر دایره میریزد که نیش اساسی حمله ها و توطئه هایش رو در طریقت "نعمت اللهی گنابادی" دارد. به شرحی که مشاهده میشود
مردم در انتظارند تا "نسیم بهاری تغییر" این  "ریزگردهای مسموم " را از فضای فرهنگ غنی ایران بروبد و هوای قابل استنشاق و صافی را  جایگزین فضای تیره و تارِ سالهای پیشین بنماید.
ما بازهم به دستهای پشت پرده این سایتهای ورشکسته میگوئیم که اگر چیزی در چنته دارید چرا از مناظره تلویزیونی در "دُرّ تی وی" و در برابر چشم فارسی زبانان درونمرز و برونمرز طفره میروید و در کنج سردابه ها میخزید و با قلم بیسوادی   شبه مقاله های مبتذل سرهم بندی میکنید و در سایتهای بیهویت انتشار میدهید؟ !!

http://ferghenews.com/index.php?page=viewnews&id=1323

بیدخت، برکه غدیر!
به روز شده در:
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲ دوشنبه ۲۷ خرداد

اقطاب فرقه گنابادیه که جایگاهی امام مانند برای خود در نظر دارند همواره سعی دارند زندگی ائمه اطهار را برای خود مصداق سازی نمایند.

به گزارش فرقه نیوز؛رؤسای فرقه گنابادی صرفاً به جهت اعتباری که برای خود ساخته اند برای خود قطبیت قائل شده‌اند و به آن اصرار داشته و دارند.

چنانکه ملا سلطان گنابادی در اجازه‌ی ملا علی فرزندش می‌نویسد: پوشیده نماند که هر یک از اولیای زمان حیات خود و در زمان مرگشان جانشین می‌خواهند که رشته‌ی دعوت قطع نشود و حکم یا ایّها الرسول جاری باشد. [۱]

از طرفی باید بدانیم آیه مبارکه(یا ایّها الرّسول) خطاب الهی به رسول خدا در عید غدیر خم به لحاظ ابلاغ خلافت و جانشینی علی امیر المؤمنین علیه السلام است و لا غیر.

پس اگر به استناد ادعای ملا سلطان اظهار کنیم نامبرده خود را در مرتبه و مقام رسول خدا و فرزندش ملا علی را در شأن و جایگاه حضرت علی علیه السلام و بیدخت را غدیر خم فرض کرده است.شیخ عبدالله حائری مازندرانی معروف به رحمت علیشاه که روز به خلافت رسیدن ملا علی گنابادی را بزرگتر از عید غدیر می‌داند‌،  دستور می‌دهد:مؤمنین عید گیرند و به تحنیت و شادمانی با یکدیگر به عیش و کامرانی زندگانی نمایند. [۲]

ملا سلطان گنابادی در سعادتنامه در مورد مقام قطب می‌گوید: چون طالب و مرید اراده حضور نماید، چنین داند که به خدمت پادشاه مقتدری می‌رود و به بخشش او امیدوار باشد که به یک آن، دو عالم را بی سبب به او ببخشد و خیال را مشغول صورت شیخ دارد. [۳]

وی در ادامه می‌گوید:ولایت، پیوند شجره‌ی الهیه است که از وجود بیعت گیرنده به دل بیعت کننده وصل می‌شود و آن پیوند، صورت ملکوتی ولی امر است که از راه باطن به واسطه‌ی بیعت متصل به دل بیعت کننده می‌شود و همان صورت ولیّ امر، ایمانی است که داخل دل می‌شود و همان صورت است حُبّ علی علیه السلام که هیچ سیئه به او ضرر نمی رساند [۴].

او می‌افزاید: اگر پیوند ولایت را به سلامت به دم مرگ برد، اگر گناه جن و انس را بر روی شانه خود ببرد، تمام را بپاشاند و هیچ معصیت با وجود آن پیوند که همان حُبّ علی است ضرر نمی رساند به او. [۵]

ملاسلطان همچنین در مجمع السعادت می‌گوید:در بیان اینکه هر کسی بشناسد امام خود را، حاجت به انتظار ظهور حضرت قائم (عج) او را نخواهد بود؛نه در عالم صغیر و در عالم کبیر. [۶]

در همین حال، نوع انتصاب را نیز من الله می‌دانند؛چنانکه ملا علی گنابادی می‌گوید:باید من الله باشد تا کوری دلیل کور دگر نگردد و اگر چنین صوفی زیر آسمان نباشد، قرآن را مبین نباشد، بلکه عترت هم نباشد. [۷]

در ولایتنامه آمده است: صاحب ولایت کلیه مطلقه را الله توان گفت؛با این نظر و این لحاظ که فانی است در جهت غیب بینی و علی توان گفت به آن اعتبار که مضاف به کثرات است و مستولی بر کل است و رب توان گفت، که تربیت کل ملکوت با اوست. [۸]

در ادامه می‌گوید: خالق توان گفت، به اعتبار اینکه خالقیت حقتعالی به واسطه‌ی آن ظهور می‌یابد.

وی در حکم قطبیت فرزندش می‌گوید: پوشیده نماند که هر یک از اولیای عظام را در زمان حیات و بعد از ممات، خلفاء و نواب لازم است که رشته‌ی دعوت منقطع نشود که در بقاع ارض و در جمله‌ی زمان حکم(یا ایّها الرّسول بلّغ ما أُنزل الیک)جاری باشد. لذا این وضعیت سلطان محمد، نور چشم خود ملا علی را خلیفه‌ی خود قرار دادند و چون اشاره غیبیه شده بود تا خیر را روا نداشتم. [۹]

جمع بندی این سخنان را همان شبیه سازی و مصداق سازی جریان غدیر برای خود می توان تعریف کرد.

[۱]. صالحیه، ج۲، ۳۴۶.

[۲]. عرفان ایران۱۱/۱۳۰‌.

[۳]. سعادتنامه، ص۱۶۲.

[۴]. ولایت نامه، ص۷۶.

[۵]. صالحیه، ج۲، ص۲۱۸.

[۶]. سعادتنامه‌،  ص ۱۲۷

[۷]. ولایت نامه، ص۱۱.

[۸]. صالحیه، ج۲، ص۳۴۶

[۹]. همان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر